Prieteni: Filme Online HD | Watch Free Online Porn Movies | haine de firma ieftine | portal roman
Dieta lunga durata, Dieta scurta durata, Diete, Sanatate

Regimul – Cura – Dieta mediteraneana – traieste sanatos

regimul-cura-dieta-mediteraneana
regimul-cura-dieta-mediteraneana

Pro
Foarte sanatoasa
Previne multe boli
Creste media de viata

Contra
Dificil de urmat
Costuri Ridicate

Dieta meditareana este eficenta in lupta cu kilogramelor, dar poate fi preluata ca fiind un stil de viata sanatos implicand consumul ridicat de fructe si legume crude si altele.

  • Alimentele ce trebuiesc consumate zi de zi

    Alimentele consumate zilnic trebuie sa fie bogate in fibre, vitamine si nutrienti.
    Mai exact alimentele care trebui consumate sunt: fructe proaspete, legume crude si mai ales salate de legume, cartofi, orez salbatic, paste, ulei de masline, cereale integrale, paine.

  • Alimente consumate mai rar

    Aceste alimente trebuie consumate maxim de cateva ori pe saptamana, iar acestea sunt: lactatele (parmesan, iaurt, samtana slaba sau light si branza slaba in grasimi), fasolea boabe, peste, carne de pui, fructe de mare (calmari, creveti, homari, scoici, langueste, caractita, midii, crabi, etc), nuci, migdale, alune, fistic, caju si alune de padure

    Cel mai bine este ca lactatele sa fie consumate la micul dejun, iar pestele si carnea de pui trebuie gatita pe gratar, la aburi sau in putin ulei de masline.

  • Alimente consumate rar

    Alimentele ce trebuie consumate rar (o data sau chiar de doua ori pe saptamana) sunt: carnea de porc, vita, mezeluri, untul, ciocolata neagra si produsele de patiserie.
    De evitat carnea grasa, dulciurile, produsele fast food si toate alimentele prajite in ulei.


  • Sfaturi !

    – Este indicat sa mananci o cantitate mai mare de legume si fructe (salata verde, morcovi, spanac, ardei, rosii, mere, citrice, avocado, etc)

    – Foloseste ulei de masline extravirgin pentru salate sau la praijt.

    – Manaca saptamanal somon sau ton fiindca contine grasimi monosaturate, bune pentru sanatate inimii.

    – Mananca la pranz si cina alimente usoare ca: legume fierte, rosii, branza fet si carne de pui sau peste.

    – Nu manca in combinatie carnea cu pestele sau amidonul cu proteinele.

    – Incearca sa manaci zilnic in functie de cat vrei sa slabesti, calculeaza cate calorii consuma o persoana de greutatea ta zilnic (poti gasi pe site sau click pe link) si reduce numarul de calorii mancate per zi. (scade cu minim 1000 de calorii ca sa incepi sa slabesti putin, scade numarul de calorii si mai mult pentru a slabi mai mult)

    – Foloseste condimente pentru mancare ca: patrunjel, chimen, rozmarin, coriandru, ardei iute, oregano si busuioc proaspat etc.

    – Mananca intre mese numai fructe sau o salata de cruditati.

    – Consuma alimente numai pana ora 19:00 si nu consuma nimic dupa acesta ora.

Exemplu de meniu

La micul dejun trebuie sa mananci o felie de paine cu miere si putina branza dulce alaturi de fructe de sezon, iar in timpul iernii poti consuma citrice sau o sala de fructe simpla, fara alti indulcitori.

La masa de pranz poti manca peste sau carne de pui cu legume fierte sau salata.

Dieta va fi actualizata cand vom mai culege informatii !

P.S Siteul 7r.ro nu este responsabil pentru eventualele neplaceri, nu suntem specialisti, nu ne asumam nici o responsabilitate, consultati medicul nutritionist.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *