Prieteni: Filme Online HD | Watch Free Online Porn Movies | haine de firma ieftine | portal roman
Dieta scurta durata, Diete, Sanatate

Dieta daneza – slabeste rapid si schimbati metabolismul

dieta-daneza
dieta-daneza

Pro
Slabire ultrarapida

Contra
Restrictiva
Periculoasa pentru sanatate

Important !!!
Inainte de a incepe aceasta dieta este recomandat sa cereti sfatul medicului.

La dieta (cura, regimul) daneza poti sa slabesti intre 7 si 20 de kilograme in 13 zile in functie de metabolism, exercitiile fizice efectuate si greutatea ta (cu cat mai mare greutatea, cu atatea kilograme mai multe date jos).

Dieta daneza este una foarte stricta, dar schimba metobolismul, deci dupa terminarea dietei poate fi un punct de la care puteti incepe viata sanatoasa cu mese echilibrate ca si calitate, dar si cantitate.

Dieta daneza nu se poate tine oricand !
Datorita faptului ca regimul danez este unul foarte drastic nu toate persoanele pot sa il finalizeze.
– Daca ai tinut cura daneza mai putin de o saptamana, puteti repeta cura dupa 6 luni.
– Daca ai tinut regimul danz peste o saptamana, puteti repeta regimul dupa 1 an.
– Daca ai reusit sa termini dieta, puteti repeta diete numai dupa 2 ani.

Meniul celor 13 zile a dietei daneze:


Ziua 1

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;
Pranz: 4 linguri de spanac fiert, 2 oua fierte si o rosie.
Cina: o portie de carne de vita subtire si de dimensiuni cat jumatate de palma (aprox. 200g), fiarta cu 2 linguri de ulei, zeama de la o jumatate de lamaie si un bol mic de salata de laptuci.

Ziua 2

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar;
Pranz: 1/2 conserva de carne cu o cutie mica de iaurt (aprox. 200g);
Cina: friptura de vita (aprox. 200g) cu salata de laptuci cu ulei si zeama de lamaie

Ziua 3

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: o felie de sunca, 2 oua fierte, salata de laptuci
Cina: 4 inguri de telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat

Ziua 4

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: un pahar de suc de portocale (aprox. 0,25 l), un iaurt mediu
Cina: un ou fiert, trei felii de branza de vaca, un morcov

Ziua 5

Mic dejun: un morcov cu 2 felii de lamaie
Pranz: o portie in aceleasi dimensiuni de peste fiert (orice peste)(aprox. 200g), zeama de la o jumatate de lamaie si o felie de unt (sau o lingurita)
Cina: friptura de vita(aprox. 200g) cu un bol mic salata de laptuci in care ati tocat marunt o telina cruda

Ziua 6


Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar, o felie de piane prajita
Pranz: 2 oua fierte si un morcov
Cina: o jumatate de pui gatit oricum dar nu prajit, fara condimente, doar sare, un bol mic de salata de laptuci si zeama de la o jumatate de lamaie

Ziua 7

Mic dejun: o ceasca de ceai fara zahar
Pranz: nimic, doar apa
Cina: carne de miel (aprox. 200g), oricum, dar nu prajit, fara condimente, doar sare, un bol mic de salata de laptuci si zeama de la o jumatate de lamaie si un mar.

Ziua 8

Mic dejun: o ceasca de cafea si un cub de zahar
Pranz: 4 linguri de spanac fiert, 2 oua fierte, o rosie
Cina: friptura de vita (aprox. 200g) cu un bol mic salata de laptuci

Ziua 9

Mic dejun: o ceasca de cafea si un cub de zahar
Pranz: carne de vita fiarta, un iaurt
Cina: friptura de vita (aprox. 200g) cu un bol mic salata de laptuci

Ziua 10

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: o felie de sunca, 2 oua fierte, salata de laptuci
Cina: 4 inguri de telina fiarta, o rosie, un fruct proaspat

Ziua 11

Mic dejun: o ceasca de cafea indulcita cu un cub de zahar, o felie de paine prajita
Pranz: un pahar de suc de portocale (aprox. 0,25 l), un iaurt mediu
Cina: un ou fiert, 3 felii de branza de vaca, un morcov

Ziua 12

Mic dejun: un morcov cu 2 felii de lamaie
Pranz: o portie in aceleasi dimensiuni de peste fiert (orice peste) (aprox. 200g) , zeama de la o jumatate de lamaie si o felie de unt (sau o lingurita)
Cina: friptura de vita (aprox. 200g) cu un bol mic salata de laptuci peste care ati tocat marunt o telina cruda

Ziua 13

Mic dejun: o ceasca de cafea cu un cub de zahar, o felie de piane prajita
Pranz: 2 oua fierte si un morcov
Cina: o jumatate de pui gatit oricum dar nu prajit (aprox. 250g), fara condimente, doar sare, un bol mic de salata de laptuci si zeama de la o jumatate de lamaie

In afara meniului enuntat mai sus nu puteti sa consumati nimic in plus cu exceptia apei.

Portiile de carne trebuie sa fie jumatati de palma.

Sportul din dieta
Un program de sport de o ora pe zi ar fi de ajuns.
Poate fi practicat orice fel de sport, dar ar fi bine sa antreneze mai multi muschii (alergat, stepper, banda de alergare, etc)

Tips – Sfaturi

Recomandari pentru rezultate eficente:

– consumati cele indicate in meniu fara exceptii
– consumati doar apa plata si ce va permite in dieta, nu aveti voie sa consumati alcool
– nu inlocuiti alimentele din dieta
– consumati fructe si legume proaspete
– aveti voie sa consumati orice fel de peste, in dieta daneza este dat ca exemplu codul
– nu aveti voiecu alte condimente decat cele care sunt in meniu, unde nu sunt specificate nu se adauga
dieta trebuie sa dureze nu mai mult de 13 zile si sa nu o repetati la mai putin de 8 luni;
– vedeti sa nu aveti vreo boala care sa afecteze sanatatea de aceasta dieta.
– veti cunoaste schimbari metabolice bruste si va fi mai greu
– efectele dietei pot dura pana la 2 ani, uneori si mai mult si chiar cu efecte pe viata;
– cumpara alimentele de diete de doua ori la inceput si dupa prima saptamana pentru a nu fi tentat sa cumperi altceva.
– cand iti va veni foame consuma apa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *