Prieteni: Filme Online HD | Watch Free Online Porn Movies | haine de firma ieftine | portal roman
Dieta lunga durata, Diete, Sanatate

Dieta 250 grame / masa

Dieta 250 grame  masa
Dieta 250 grame masa

Dieta 250 grame per masa este o dieta pe care am incercato acum cativa ani si a dat rezultate.
Este o dieta care nu are credentele unui nutritionist, ci este o dieta pe care am „inventato” si care ziceam ca o sa mearga pentru mine si a mers !

Principii
Ideea sta la baza, ca nu trebuie sa te infometezi, o masa echilibrata si exercitii fizice.

Poti consuma aproape orice fel de alimente, numai ca este bine sa eviti alimentele prajite in ulei, mancaruri preparate ce implica prajeli, ulei etc. (puteti avea o masa in care sa mancati mancarea favorita [ATENTIE NUMAI O MASA, NU O ZI DE MESE]).

Masa trebuie luata de 3 ori pe zi de dimineata intre orele 7:00 – 9:00, pranzul intre 12:00 – 14:00 si cina intre 17 – 18:00, intre mese se poate manca un fruct.


Trebuie evitate alimentele „nenaturale”, alimente semipreparate si preparate din comert, inclusiv dulciurile etc.

La fiecare masa trebuie sa ai maxim 250 de grame de alimente, pot fi formate din 2 tipuri de alimente, ex. un piept de pui (150 grame) si 100 grame de legume coapte si pentru cei care nu pot manca fara paine pot pune langa farfurie si o felie de paine (va incetini putin slabirea), felia de paine ar fi indicat sa fie din paine neagra, sau paine alba preparata in casa.

Exercitiile fizice

La aceasta dieta pe langa regimul alimentar, care defapt este un stil de viata sanatos, nu un regim, se mai adauga si exercitiile fizice.

Exercitiile fizice nu sunt extraordinar de grele sau de lunga durata, dar intense.

Exercitiile se numesc exerctii cardio si pot fi gasite si pe acest site 30 de minute de exerctii cardio, puteti folosi si altfel de exercitii cardio, dar si alte exercitii de alt tip, dar nu vor avea acelasi impact, fiindca exercitiile cardio pot arde calorii si la cateva minute dupa ce exercitiile s-au incheiat.

Durata dietei este nelimiata, dar exercitiile vor creste in intensitate.

In primele 7 zile se vor face 30 de minute de cardio, dupa 7 zile se vor face 2 reprize de 30 de minute de cardio, recomand una intre prima masa si una intre pranz si cina.
Dupa 14 zile poti alege sa ramai la 2 reprize de 30 de minute de cardio sau sa treci mai departe la 2 reprize de cardio + exercitii pe care doriti sa le faceti sau unde doriti sa slabiti mai repede (ex. abdomen , facem abdomene).


Dupa ce ati ajuns la greutatea dorita, veti mentine stilul de viata sanatos printr-o alimentatie sanatoasa plus 2 reprize de cardio zilnic !

Aceasta dieta va ofera o slabire naturala si de lunga durata in care puteti slabi intre 0,5 si 1,5 kilograme pe saptamana.

In acesta dieta este bine ca puteti reveni la dieta chiar daca ati avut un moment de slabiciune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *